.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير امام جمعه بابل از تلاش شهرداري و شوراي شهر

امام جمعه بابل با تقدیر از مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح کاهش و قطع روابط با انگلیس گفت: دولت انگلیس از منفورترین رژیم ها در ایران به دلیل سوابق خصمانه در گذشته است .

به گزارش خبرنگارشمال نیوز از بابل، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی امام جمعه بابل با تقدیر از مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح کاهش و قطع روابط با انگلیس اظهارداشت : دولت انگلیس از منفورترین رژیم ها در ایران به دلیل سوابق خصمانه در گذشته است وافزود : بررسی طرح کاهش روابط با انگلستان موجب سردرگمی مقامات انگلیسی را فراهم کرد تا حدی که سفیر انگلیس با ارسال نامه ای به کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی خواستار توقف این طرح شد اما پاسخ قدرتمندانه به این نامه نشان دهنده عزت واستقلال و تامین منافع ایران است.

امام جمعه بابل بیان داشت: باید قدرتمندانه با آنها برخورد شود هر چند این اقدام دیر بود اما تا کی باید تجاوزات و خیانتهای استکباری و سلطه گری انگلیس را تحمل کرد.

وی افزود: از نمایندگان مجلس تقاضا دارم که به کاهش روابط با انگلیس فکر نکنند و ما خواستار قطع روابط با دولت انگلیس هستیم.

روحانی درادامه بیان داشت: نباید به آنها میدان دهیم تا سرمایه های ما را غارت کنند بلکه روابط سیاسی و هم روابط اقتصادی را با انگلیس قطع کنیم.

خطیب جمعه بابل به تکاپوی دیپلماسی و رسانه ای غرب برای ایران هراسی در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا با تمام ظرفیت دیپلماسی وارد عمل شده است تا کشورهای خلیج فارس را از ما بترسانند اما سخنان جالب وزیر امورخارجه قطر دست رد به سینه آنها زد.

وی بازدید اخیر از پروژه های در دست اقدام شهرداری بابل اشاره کرد و بیان داشت: انصافا برادران عزیز در شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل در حال فعالیت های چشمگیری هستند پروژه های بسیاری در سطح شهر در حال انجام است اما متاسفانه با کمبود بودجه و امکانات مالی مواجه هستند.

خطیب جمعه بابل افزود: از استاندار مازندران و دولت تقاضا می کنم که کمک و مساعدت ویژه ای را به این برادران مبذول ، تا این پروژه های عمرانی عقب نماند.

وی تصریح کرد: شهرهایی مانند بابل به دلیل عدم استقرار صنایع از فرایند توسعه عقب ماندند و تقاضا دارم که مساعدت ویژه ای در این روند نسبت به آنها صورت گیرد تا آنها بتوانند به بسیاری از مشکلات در این شهر فائق آیند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.